-All I need... is you,

2010-11-26 | 17:01:27
Ridning igår då, och det var dressyr som stog på programmet! :) Fick min bäbis, och han var hur duktig som helst! ;') <3 , Gick jättebra faktiskt , i alla fall ibland.. :) , Så duktig så, gick jättefin och allt!
Han är ju för bäst asså, finaste hästen! <3


Men sen efter ridningen så mådde han inte så bra... :( , Jättedålig i magen , det bara rann om honom.. :'/ <3
Lilla bubben, hoppas du blir bättre! ♥

Men jaa , det var igår det, och idag är det ju en ny dag! Hade matte prov i morse , och det gick väl sådär , haha... Fick ju va alldeles själv på lunchen eftersom Alice va ledig för att kolla på Globen Horse Show! Lite smått avis sådär.. ;3 , Så grymt sugen på att fota där asså, men GBG Horse Show kommer ju i februari också, så dit kanske man kan åka istället , haha.. (a)
Och sen efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Och det gick ju bra, hade bra omdömen i typ allt! :)

När jag kom hem sen så gick jag ut och fotade lite! :d , Mamma och Benson följde med också. Fast det blev typ inga bilder, för batteriet tog slut , haha! Men Benson hade det ju roligt i alla fall! ;) <3 Han blir så grymt busig när han är ute i snön , det bara lyser om hela honom, haha! <3
Som sagt blev det inte så många bilder , men här har ni två i alla fall! :)


Men ja , nu tror jag snart vi ska käka och jag har för mig att det skulle bli hemmagjorda hamburgare! ;) Inget man kan tacka nej till precis , haha! 8) Och sen blir det ju såklart fredagsmys framför Idol!
SÅ HA DET BRA! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback