Den andra dagen i november

2010-11-02 | 09:36:42
Blogg humöret ligger på väldigt mycket minus just nu, men tänkte skriva lite kort om vad som hänt sen sist...

Inomhusträning i söndags. Grymt jobbigt , men grymt kul! ;) , Förutom det att det är ju så himla kok hett där inne! ;o , Då blir man yr och då mår man illa , så aah... just den delen var ju inte så rolig...
Men sen efter träningen följde Fanny med mig hem och sov här. :) , Lika roligt som alltid! <3 , Orkar inte berätta allt vi gjorde , men det blev mycket skratt i alla fall, haha ! x) <3

Dagen efter sen så kom Maja också, och vi hade det ju lite flum där också! x3 <3
Aah , pallar inte berätta allt vi gjorde här heller , men kul var det! ;)

Och idag är det tisdag, och jag ska ut med Alice och rida! :) , Tror jag skulle få Neisti den här gången, :d Blir nog kul dä! :)

Måste ner och käka frukost nu innan vi sticker , men först får ni en bild på min underbaraste älskling! <3

Like an angel sent from above.. <3


Men aah , vi hörs väl senare! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback