Måndagen den femtonde november

2010-11-15 | 18:22:36
Mycket dåligt med bloggandet just nu, men ja, så blir det ibland... :)

Igår i alla fall så vart det Duve hela dagen för att kolla på när 98:orna och 96:orna körde Sörmlands Sparbank Cup. :) Det gick inte så bra för våra DFK:are, dom spelade lika en match och förlorade två... Men dom kämpade på bra ändå tycker jag! Hade det massa kul med b.la Fanny, Belli, Andrea, Linnea, Maja & Kajsa. :) <3

By the way, så längtar jag tills näst nästa helg, för då är det först tema-träning på lördag, och sen cup i Eskilstuna på söndag! :D , Inomhus cup på konstgräs, det blir kul det! :d

Och idag är det ju måndag, vilket betyder ny vecka och allt det där... Bara 3 veckor kvar tills vi åker, eller rättare sagt 19 dagar!! Inte alls långt kvar, med tanke på att tiden bara flyger iväg.. :3 , Kommer bli grymt!

Fast jag saknar Thailand... <3

Dagen har annars vart ganska så lugn, eller vad man ska säga. Efter skolan åkte jag och mamma och köpte lite grejer, b.la nya vantar på Inter Sport , haha! För er som ville veta tänkte jag bara... ;)
Och så har jag pluggat spanska, (prov på onsdag!) , och sen lite engelska glosor. Skulle egentligen vart med Fanny efter det, men så blev det ikke... :/
Men jaa , end of info.
GOOD BAYS! :)

ps:/ nu har nästan all snö försvunnit också.. :( Det har regnat så mycket, så allt har typ smält bort... Det gillar vi inte!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback