When the snow falls down...

2010-11-10 | 17:11:04

Super kassa bilder, men det här är bara för att visa hur mycket snö det är här nu... :3 , För igår kväll var det typ världens snöstrom! ;o , Det blåste som in i helvete och snöade as mycket, typ hela kvällen och hela natten , haha! Men det gillar vi , för ovanlighetens skull! ;) Vet inte varför , jag brukar jag va jättearg när det snöar , haha? x3 Men nu tycker jag faktiskt att det är okej med snö, heh... :] <3

Men jaa , onsdag idag då, väldigt tråkig och jobbig skoldag om ni frågar mig! IUP, engelska, SO (fast bara sista kvarten , för jag och Alice var på kamratstödjarmöte.. ;3) , spanska (fast det var typ inte spanska, vi hade "högläsning" med typ femtioartonmiljoner elever och Lollo , som tillslut sa till oss att vi fick sluta , för att vissa va så himla jobbiga , haha..x3) , matte och sist men inte minst musik! WOHO!! , fast nää , typ inte...
Och efter att jag pulsat hem i snön så har jag inte gjort ett smack! ;3 Förutom att jag varit ute och gott med just nu världens busigaste och knäppaste hund i världshistorien! Mr. Knäppisinlillagulligahundskalle him self! ;3 <3

Bild från förra året. :)


Han blir som besatt av all snö, haha! x'3 Helt jäkla crasy , bara störtar mot en snö hög och typ gräver ner hela huvudet, springer med nosen i snön och ja , helt tokig blir han! Grymt jobbigt att gå ut och gå med honom då, men ändå så är han ju så grymt söt , haha! <3 Får ta ut honom någon dag snart och fota honom när han springer omkring och gör livet farligt för alla snödrivor , haha! ;)

Men ja , känner att det här börjar bli väldigt långt och uttråkad nu, så ska väl ta mig bort framför datorn och hitta på nått annat! ;)

HA DET BRAA! :D
Mattis

Tack :) <3

2010-11-11 @ 18:17:28
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback