Tematräning II

2010-11-27 | 16:23:03
Som rubriken lyder; idag körde vi den andra tematräningen! :) , Spelade inomhus i Vallmotorp, och dagens tema va typ dribblingar! ;)
Det va grym kul! :D , Det gick bra ibland, men mot slutet gick det bara sämre och sämre , haha... x) Märks att jag inte tränat på ett tag , hehe.. (a)

Och imorn blir det ju ännu mer fotboll; Esilstuna United Girls Cup står på schemat! Kommer bli grymt roligt! Bara det att vi ska samlas 05:45! Fattar ni va tidigt eller?! ;o , Haha, måste ju typ gå upp 04:00 , och typ käka frukost i bilen eller nåt ! x)
Vi kommer säkert va helt döda, men kämpa , det ska vi ! :D , haha.. ;)

Och just nu sitter jag och kollar på "Vem kan slå Filip & Fredrik?" , och efter det så börjar "Harry Potter och Hemligheternas kammare"! :) , Även fast den senaste Harry-filmen va grymt bra, så måste jag ju säga att dom här lite ädlre filmerna är så gulliga , haha! ;') <3



Och by the way, så är det bara 1 vecka kvar tills vi åker , hehe.. :3
Men jao , nu vill mamma ha sin dator, så ska väl avsluta här! ;)
CIAO! :D
Mathilda

Dobby <3

2010-11-30 @ 19:15:10
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback