Ridning med Shifter,

2010-11-11 | 21:08:25
Godagens Godagens! ;)

Har inte hänt så jättemycket idag. I skolan hände det inget roligt, i alla fall inget som är värt att skriva om , haha! 8) Förutom att vi körde snöbollskrig på lunchen , och det va kul... 8'D <3

Sen efter skolan så var det ridning som stog på schemat! :) Hade bommar , och jag red Shifter! Trodde det skulle gå piss, för hon var ju som hon var förra gången , men det gick mycket bättre idag!! :D , Hon var grymt mycket duktigare , och grymt mycket lugnare! ;') Men det var mest för att hon fått ett nytt träns med ett pessoa bett och fått mindre kraftfoder , och då har hon blivit lugnare... ;) Och hon va jätteduktig och gick jättefint! :') <3 Lyssnade på minsta lilla, behövde bara styra och sånt med vikten och skänklarna. Gick i fin form , och ja, hon var helt enkelt jätteduktig! :d <3

Fina Shifter, <3

Men i galoppen var hon pigg , haha... 8) , Men det gick bra ibland , när man höll om henne och så.. :)
Och efteråt hade hon värsta skavsåret i mungipan.. :( <3 , Blev först rädd att det var jag som dragit henne massor i munnen, (vilket jag inte hade gjort, behövde knappt hålla i tyglarna , så fint som hon gick... <3) , men sen så sa Linn att hon hade haft skavsår där förut , så det var väl det som hade "lukrats" upp... Stackarn... <3
Men ja , super duktig va hon , och det va en kul lektion! :)

Nu är jag massa med hungrig, så ska ut i köket och göra i ordning nån macka eller två , och fortsätta kolla på Robinson! ;)

SHAARÅ!! :)
ffreijaa'

awww, min lilla älskling! :') , <3

saknar henne enormt mycket .. du rider henne så bra esse! (a) <3

2010-11-11 @ 21:43:32
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
Anonym

har hon fått skav igen?! :( <3

men btw, kul att det gick bra! :D

2010-11-11 @ 22:36:57
Anonym

/ HANNA

2010-11-11 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback