Jag ser det snöar... en massor!

2010-11-09 | 15:38:40
Som rubriken lyder , så snöar det massor.. :3 , Fast nu är jag inte lika arg på snön som jag var innan , haha, nu får den gärna komma om den vill! ;) Fast det jobbigaste är ju att det ska blåsa så himla mycket, så jäkla kallt det blir då!

Särsklit när man är tvungen att gå till Nävertorps apotek tillsammans med Emelie och Lilly på idrotten! , Fast det var inte så jättefarligt , vi hade det kul ändå , haha ! 8) <3

Men aah, hinner inte blogga nåt mer nu, för kvart över fyra ska hela laget samlas vid Röda Ladan. Föräldrar gruppen har ordnat nån överraskning till oss som vi ska få reda på idag! :3 , Kul kul, hoppas det är nåt roligt , haha! (a)
Kommer nog komma hem ganska så sent ikväll, så hinner nog inte blogga nånting då... ;)
Men ni får en snö-bild från förra året , då klarar ni er nog , haha! 8'D


HEJDÅÅ! :D
julia

fototävling på bloggen !

släng in en kommentar & en bild på din blogg och delta ! :)

http://iaambaatman.blogg.se

2010-11-09 @ 16:04:12
URL: http://iaambaatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback