Harry Potter och Dödsrelikerna, del 1

2010-11-15 | 18:36:10
Japp, biljetter beställda till Harry Potter och Dödsrelikerna, del 1! :') <3



Söndagen den 21 november kl. 14:00 befinner vi oss djupt ner sjunkna i bio stolarna på Cosmos! Kommer blir grymt , massor med kärlek på detta! <3
Skulle ju va ännu grymmare att gå på premiären... Men det funkade inte förens på söndagen , men bättre sent än aldrig... :)
Kommer nog bli grymt bra, Harry Potter är faktiskt en av dom bästa böckerna/filmerna ever! <3 

Lovade mig själv att aldrig läsa Harry Potter för kanske nåra år sen, men när jag var sjuk en dag så lånade jag första boken av Felicia , och efter det kunde jag inte sluta , haha... :3
Älskar dom verkligen nu, haha! (a) <3

Som sagt , massor med kärlek på detta!! ♥
freijaaaaaa

ESSE, JA!! JAG VILL ATT DU FOTAR MIG O SHIFTER NÅN DAG! :') , men helst inte i detta slaskväder .. kanske när det kommit lite snö ? :D , <3

såååååå snällt av dig! :') <3

2010-11-16 @ 20:01:10
Felicia

Felicia är väldigt duktig på att övertala folk :D Louise i min klass har just läst ut första boken ( som hon fått lånat av mig) haha :D <3

2010-11-19 @ 18:55:56
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback