Gårdagens ridlektion.

2010-11-05 | 08:30:05
Och när jag kom hem från Tropicarium, (läs mer i inlägget under) , så käkade jag lite och åkte sen vidare till stallet.
Hade dressyr idag , och jag fick Shifter. Haha , och jaa , det gick ju lite sisådär... 8)

Hon va helt spattig , och grymt taggad. Lyssnade typ ingenting, och det blir ju inte lättare när hela lektionen spenderas på en av volterna , tillsammans med 8 andra hästar... Fick fett dåligt samvete när vi red in i andras rumpor hela tiden, vet ju själv hur jobbigt det är.. x3 Så fick vända över hela tiden...
Men sen sa Annette , (Karin hade ont i ryggen , så vi hade Annette istället) , att jag skulle gå ner på A volten och jobba lite med henne själv , utan att hon springer in i alla andra hela tiden.

Det va jobbigt , både för henne och för mig, men stumtals gick hon faktiskt riktigt bra! :) , När dom på C volten galopperade och sånt, så blev hon ju lite het , "varför är jag tvungen att trava och skritta hela tiden , när dom andra får galoppera?!"
Men ja , som sagt så gick det bra tillslut, och hon gick lugnt och fint, :)

Lindsay och Shifter, <3


Så aah , det var det min lektion gick ut på, :d
Efteråt var stackarn alldeles dy blöt. :( , Svettig ända in på skinnet... :/ , Inte så konstigt , eftersom hon har så mycket tjock och fluffig vinterpäls... Men hon fick ett fleece täcke på sig , och då blev hon glad , hehe! (y)

När jag kom hem sen, så hade pappa vart och hämtat vårat nya objektiv !! :D , Har inte hunnit fota så mycket med det än , förutom igår kväll då, och då verkade det ju bra! :) Ska bli kul att fota med det i dagsljus också, ;)

Men jao, HA DET BRA, SKUMBANAN!! :D
freijaaaa,

Bra att du tar hand om henne esse, x'b

haha, närå .. min lilla tjej! :* , <3



PUSSA HENNE FRÅN MIG NÄSTA GÅNG !? :D

och trond .. ? =DD, <3<3<3

2010-11-05 @ 16:17:17
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
HANNA

SHIFTER! ♥

såg när du red henne! :D

Btw, vilken söt bild på henne och lindsay! :) ♥

2010-11-06 @ 01:00:46
URL: http://hannahale.blogg.se/
aliciaa ♥

jag såg oxå när du red ;)

det såg jättebra ut, hon gick fint!, även om hon är lite pigg, men du är grym esse! :D <3

2010-11-06 @ 11:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback