Första gången i världshistorien...

2010-11-16 | 19:40:07
...som jag har håret utsläppt i skolan!! Det måste ju va värt en applåd eller nåt , haha! ;)
Nej, men är faktiskt lite förvånad över mig själv! :o , Haha, dom som känner mig (och dom som inte känner mig heller för den delen!), vet nog att jag aldrig, och då menar jag ALDRIG, brukar ha utsläppt! ;o
Så jaa , måste va nåt fel med mig idag... 8)

Men bara för det, så firar vi med en väldigt ikke seriös ego pic, haha! 


Men annars då, så hade vi sovmorgon imorse! :) Och sen började skoldagen med Hemkunskap! Det va kul, vi va bara 4 pers, lite soft sådär va.. :d Gjorde köttfärssås och spagetti med Alice, och det blev mycket gott!
Sen idrott, och då körde vi innebandy! Det va väl ganska kul, mitt lag va ju bäst som vanligt! (y) , Vi vann alla matcher , hoho! 8)
Och sen dom två sista lektionerna hade vi matte och NO. 

Ganska soft skoldag, bara 4 lektioner! :) , Kanske just därför som tisdagar är en av mina favorit dagar , haha? ;)
Men aah , sen efter skolan så åkte jag till stallet. Pussade lite på Max och gjorde sånt som man brukar göra där! :) Sen jag kom hem har jag typ bara käkat och chillat framför datan! Ganska soft tycker jag!

Fick helt plötsligt värsta redigerings rycket, så tänkte sätta mig (HAHA, jag sitter du redan?!) och redigera lite bilder som jag typ aldrig blir klar med, höhö!

Så jao , AU REVOIR!
Emmy (whitesnowman)

va coolt aldrig tänkt på att du aldrig har uppsatt! (:

men mycke fin iaf, och bloggen me ^^ !

2010-11-18 @ 16:24:51
URL: http://whitesnowman.blogg.se/
du får ej veta för FANN!! ;) -- (8

du är mycket finare med håret utsläppt kan jag säga

2010-11-18 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback