Dagens outfit = ridkläder

2010-11-02 | 19:26:12
Ja, som rubriken lyder så har det varit stall och hästar för hela slanten idag! ;)
Först var jag ju som sagt med Alice och red. :) , Och som sagt nr. 2 så red jag Neisti! <3 , Det va roligt, som alltid! :d , Och Neisti var grymt gosig, haha! ;*
Och hästarna går ju knappt att känna igen nu när dom fått sin vinterpäls , hehe! 8) , Så gulliga och fluffiga alla är.. ! ;')

Neisti, <3


Efter det åkte jag hem , käkade lite och åkte sen vidare till Trolldal, :)
Max var lessen idag.. :( <3 Eller aah , han va inte på bra humör i alla fall.. :/ , Ibland så var han så gosig så, men sen helt plötsligt ströks öronen bakåt och han ställde sig i hörnet och sura...
Lille farbrorn då.. , <3

Max , <3


Men ja , efter att ha gjort massa skötarsysslor + kluttmockat hos alla hästarna och soppat stallgången , så bar det av hemmåt igen...
Skönt , har vart igång ända sen 8:00 imorse så... :b , Kan ju inte säga annat än att jag är gaaanska trött , haha...
Men då är det ju bra att det är höstlov!! :D

Aah , det var väl allt för nu... Ska sätta igång photoshop hade jag tänkt mig, och kanske redigera lite fler bilder från helgen. Eller så sätter jag igång med en ny header! :) , Den här börjar bli ganska tråkig , eller vad tycker ni ? 8) , Bara det att jag har såhäääääär mycket idé torka just nu , haha! Men aah , nåt blir det väl i alla fall... ;)

TJINIXEN!
HANNA

ja byt header du har haft tillfällig header jättelänge ju! :)

btw vad söt neisti (?) är! ^^'

2010-11-02 @ 21:33:30
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback