Asså, jag orkar inte med nån rubrik...

2010-11-06 | 19:37:15
Orkar verkligen inte skriva nåt dunder inlägg om dagen... Är både för trött och alldeles för proppmätt för att göra nånting alls egentligen, men skriver lite kort vad som hänt denna lördag bara... ;)

Stallet typ hela dagen , från tio till halv tre. Det tycker vi om! :) <3 , Hände väl inget speciellt sådär , hade det rätt chill! ;) , FAST VI HITTADE HUNDEN !! :'D , <3 Lilla gubben , som vi saknat honom asså! ;* , Men vi missade hans 1 års dag! :( Men nu är han ju i alla fall 1 år och snart 7 dagar! :D Tänkt vad fort dom växer , dom små liven.. ;3

Ebba med Hunden i släptåg.. :d


Men aah , förutom det, så fotade jag massor med det nya objektivet ! :3 , Gick väl bra tyckte jag , lite ovant bara, eftersom man zoomar åt motsatt håll jämfört med vårt gammla , haha! Men man vänjer sig väl! ;)
Har inte fört över bilderna till hårddisken än , börjar väl redigera dom imorn eller så, så då kanske jag bjuder på nåra... ;)
Och Max va så söt idag , följde efter mig typ överallt, :') <3

Finaste älsklings ponnin, <3


Efter stallet så var jag en stund med tha Falukorv her self, ;) <3 Trevligt trevligt , som vanligt! Haha , vi bakade kladdkaka m.m , och det gick ju så grymt bra , eller vad säger du Fanny?! 8'D
Haha... x)

Nej , nu orkar jag inte mer, SKIT PÅ ER ALLESAMMANS ! :D , fast dra ner byxorna först, annars blir det väldans kladdigt... ;3
HANNA

vilken fin bild på max! :D ♥

2010-11-06 @ 19:49:45
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback