A fast one,

2010-11-07 | 20:00:24
Ska snart ner och kolla på "Vem kan slå Filip & Fredrik?" , eller vad det nu heter , haha... 8) Men tänkte blogga super kort först bara! ;)

Inomhus träning i Järven idag då. Andra och sista innan helgen , då vi har cup i Duveholmshallen! :) , Kommer bli grymt tufft , i våran grupp är det vi då , och sen; AIK, Vasalund och Hällbybrunn.
Asså , vi ska alltid få så bra lag i våran grupp , haha! x3 , Men aah , vi får väl göra vårt bästa het enkelt! ;)
KOM OCH KOLLA VETTJA! :D , Är där hela dagen , och dom flesta av våra matcher spelas i A-hallen , så då får det plats för mycket publik , haha! ;)

Men aah , träningen gick väl okej. Hade så ont i ryggen bara, lite små jobbigt sådär... Och när vi körde match så gick det sug , haha! x) , Men annars så var det kul! :D

Nu är det 3 minuter kvar tills klockan är åtta, och tills det där börjar på tv. Perfekt , då har jag god tid på mig att masa mig ner för trappan , haha... Är så grymt trött så jag kommer nog satsa på att rulla ner...

Så aah , önska mig lycka till, så ses vi väl imorn! ;)

HEJDÅ MÄ ER!!

ps:/ sista dagen på höstlovet... vilket betyder skola imorn... så grymt taggad!! , fast nää...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback