Torsdag , 27 maj !

2010-05-27 | 14:45:38
Jag vet att jag är extremt sämst på att hitta på rubriker , så ni får klara er med sånna här tråkiga så länge , haha ! ;) , xd

Dagen i skolan har vart ganska okej , började med musik. Just det va ju nt så kul men .. :b , Sen hade vi lite soft engelska , och lite soft geografi ! :) , Hehe , och jag och Tilda dansade jättefint på rasten ! 8)
Sen hade vi slöjd. Håller ju typ på med kallbockning , eller va det heter. Skulle gjort en slags ljusstake , men kommer typ inte hinna , och jag pallar inte , haha ! xD
Så nu blir det en spegel ! 8) , haha !

När jag kom hem , så hade pappa hämtat min nya DFK overall ! :)) , Vet att jag är lite efter , men nu har jag fått den , haha ! ;)

bjuder på bilden , ;d



Men nu ska jag åka till stallet , och ta hand om min bästaste Max ! :') , <3
Får se om jag bloggar nånting när jag kommer hem , annars får vi höras en annan dag ! :D

See yah !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback