Sommar , or what ?! <3

2010-05-20 | 18:57:58
Ja , idag har det verkligen vart toppen väder ! :') , <3
Hur varmt som helst , och soligt hela dagen ! :d , Skulle så gärna villja bada i sjön , men bor ju lite längre bort nu än vad vi gjorde förut... Då kunde man bara gå genom skogen för att komma ner till Duve sjön ! :'d , <3
Men aah , första doppet får väl bli nån annan dag ! ;)

I skolan idag hände det typ inget ...
Men när jag kom hem , cyklade jag och Felicia till stallet ! ^^
Max var supermysig idag ! :'d , <3 Han har blivit mycket gosigare än vad han va förut ! (a' , Ryktade i miljoner år ! ;'d <3
Och så moffade jag glass , höhö ! 8)
Hoppas verkligen det är såhär fint väder på lördag , för då ska ju jag och Hanna filma i hagen , till nått skol projekt , eller va man ska säga ! ;) , Och så ska man ju såklart fota också ! ^^

När jag kom hem , tog jag först en kall dusch , och sen moffade jag pizza , framför tv:n. 8)
Det va ju Sverige vs. Danmark , kvartsfinal i hockey VM , och det fick man ju verkligen inte missa ! ;d
Sverige vann såklart med 4-2 ! :D

Tror jag ska gå ut , och lägga mig o läsa lr nått ! :'d , <3
Så ni får ha det så bra ! :D



Chaaou !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback