Rolig tisdag !

2010-05-04 | 20:29:21
Hejsan alla ! :) ,
Dagen har varit väldigt bra faktiskt ! :d , Började med skola då , först matte , och sen engelska.
Sen skulle vi skriva dikter , och jag , Maja & Wilmah kom på värsta bästa ju , haha ! x'D , <3
Ni som är vän med mig på bilddagboken.se , kan läsa den där ! ;)

Efter rasten , så började vi på våra filmmanus ! :D , Vi är två och två , och ska filma varandra , medans man berättar lite om sig själv o sånt , med mera ! ;)
Jag och Hanna blev ! :D , <3 , Kommer bli fett kul , längtar tills vi ska börja filma ! :)

Efter skolan , så red jag igen i 18:20 gruppen , :d , Vi skulle rida ut , och jag red Olivia , :)
Det gick väl ganska bra tycker jag nog ! , Hon blev lite rädd vid "träsket" bara , men annars va hon duktig ! :d

Och nu har jag precis tränat på spanska läxan tills imorn , höhö , har knappt tittat på den förän idag , hehe .. ^^'
Men den va ganska lätt , så det ska nog gå bra ! 8)

Ni får klara er utan bild , har ingen passande ! ;)
Så ha det bra ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback