Otursdag/slash/flumdag !

2010-05-05 | 15:22:41
Ojojoj ,  idag har det hänt mycket roligt kan man ju säga ! x'D , Fast också väldigt mycket otur , så därför kallar jag denna dag för; Otursdag/slash/flumdag!

Haha , jaa , kan ju börja med att när jag skulle ta upp min efterlängtade banan ur min väska , så var halva bananen alldeles mosad o brun ! xo , Råkade komma åt med den på min jacka , så den blev alldeles slämmig , haha !
När jag tvättat bort banan glägget , och slängt bananen , skulle jag ta upp ett papper ur väskan.
Då var också den täckt av bananmos !! , Och när jag kollar i väskan , så ligger det en stor jäkla slämmig banan klump där i !!!! x'DD , xo
Fett äckligt !

Aah , men sen när vi skulle gå till badhuset , för att typ ha livräddning eller nått , så gick vi över ett typ jord/slash/koblajja fält. I början va det ganska stadigt att gå på , men när vi kom till mitten , började vi sjunka!
Jag sjönk mer och mer , men Nattia va precis framför mig , så jag kunde inte springa.
Så jag fick typ panik , och när jag får panik , så börjar jag typ sluddra när jag pratar !
Så jag bah; Nattis , SPJING FÖ FAAAN , SPJING !!!!
HAHAHAHAHA , ! x'DDD
Fy fan va vi garva ! , hela vägen till Duve sen , så sa vi det om och om igen , och det va fortfarande lika kul ! x'DD

Och sen i badhuset hände det ju en liten... olycka , höhö , *host* !

Och när vi skulle gå tillbaka , så skulle vi göra en "favorit i repris" ! , Så vi gick över koblajja fältet , och jag fastnade ju leran !!! :'o
Så mina skor är alldeles dränka i kobajs ! :( , Dom stinker skit ! x'D

Så aah , väldigt mycket otur , men ändå väldigt mycket garv ! x')) , <3
Typ det ända bra med dagen , va att jag fick 69/73 rätt på geografi provet ! 8) , Höhö , ganska nöjd faktiskt ! ^^

Och för att hedra den här skit roliga dagen , (haha , fattar ni ? , skit !! x'D) , så får ni en bild på en bajshög ! 8)



Men dagen är inte slut än , så man vet aldrig vad som kan hända ... ;)
Amanda

Hahaha spjing! XD

2010-05-05 @ 18:20:30
URL: http://strandvagsamanda.blogg.se/
Tilda

Hej, tänkte bara tipsa om att jag kommer hålla en tävling i min blogg snart som heter "stjärnbloggen" och den som blir stjärnbloggaren kommer att bli publiserad i min blogg och därmed få en hel del läsare. SÅ håll utkika och anmäl dig när du får syn på den kram

2010-05-06 @ 14:53:16
URL: http://Http://TildaForsgren.se
NATTIS

SPJING FÖ FAAAN, SPJING!!!

HAHAHA! det var kul!

nattia?! h3h3

2010-05-06 @ 16:52:51
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback