Inget intressant ,

2010-05-27 | 19:51:16
Har egentligen inget att blogga om , men eftersom jag ändå bara sitter här framför datan och ugglar , så får man väl passa på när man har tid ! ;d

Var ju i stallet förut , som sagt. :) , Eftersom Max bara gick den första lektionen , stog jag och ryktade honom i miljoner år , hehe ! ^^ , <3
Världens bästa häst , vet inte vad jag skulle göra utan min lille bubbe ... :') , <3

J A G   Ä L S K A R   D I G ! , <3


Sen gjorde jag väl inte så mycket mer , förutom att ta hand om bäbis ! ;d , <3

Ska väl sätta mig o kolla på den här semifinalen i Eurovision song contest , eller va det nu va ! ;) , Tror mamma håller på att baka rabarber paj också , så den ska vi nog äta till det ! ;)

Så aah , ni får stå ut med ett meningslöst litet inlägg , höhö ! 8)

Sees !
Mamsen

Det var lillbrosan som bakade,inte mamma :))

2010-05-27 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback