Härligt väder !

2010-05-18 | 19:01:46
Hejsan alla !
Första blogg inlägget för dagen , men har inte haft nått speciellt att skriva om ! ^^
Men ja , jag kan väl berätta lite om dagen .. :)

Tisdagar är typ alltid soft i skolan , och idag va det extra chill , eftersom hälften av alla 5:or va i Nyköping , och alla 4:or va på nån skogsdag , så ! ;)
Hade först matte på morronen , och efter rasten , typ lite svenska , ;d
Sen gick vi nån promenad. 8)
Efter lunchen sen då , så hade vi "Jossan timme". Haha , vi körde "Med andra ord" , fett kul vi hade ! x'd , <3

Så ja , vi hade det ganska chill hela dagen ! ;)
När jag kom hem , tog jag ut hunden på tomten , så han fick springa av sig , och busa lite , hehe ! ^^
Samtidigt så fotade jag , :'d , Vet inte om det blev så mycket bra bilder på Benson , men blommorna på plommonträdet har slagit ut , så jag fotade mest dom , + massor med andra blommor , haha .. ;d
Bilderna har jag inte fört över till datorn än , och inte heller har jag redigerat dom. Så dom kanske kommer nån gång , om ni har tur , mahha ! ;)

Och ikväll är det ju hockey match , Sverige vs. Schweiz !
Själv hatar jag att köra hockey , och när jag väl har snörat på mig skridskorna , så är jag bara en fara för dom andra på rinken!
Haha , nej men typ i alla fall! ;d
Fast det är ändå ganska kul att kolla på , i alla fall när det är Sverige som spelar ! 8) , Och det har tydligen gott ganska bra för Sverige nu i VM ? :) , Dom vann ju t.om mot Canada , med 3-0 ! :o , :D
Så jaa , HEJA SVERIGE ! 8'D
Andrea

Chill dag och bra väder! Perfekt! För dig, m,en inte för mig för jag bröt magen så nu sticker tarmarna ut! Hahaha!! Kul liv jag har.. <3 ;)



// Ses =)♥

2010-05-19 @ 16:34:03
URL: http://andreasporrong.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback