Fredags kväll !

2010-05-28 | 20:07:42
Har nyss käkat tacos och vart och duschat , så nu tänkte jag sätta mig o kolla på "Talang" ! :) , Ska snart hämta en skål med chips tänkte jag, en skål med Sourcream & Bearnaise chips! ^^ , En ny smak , som jag diggar starkt ! ;))
Har ni smakat dom ? , Och i sånna fall , vad tycker ni om dom ? :D



Själv tycker jag som sagt att dom är väldigt goda , bara att bearnaise smaken kommer eftet typ 10 chips , hehe ! , Man skulle ju villja att dom smakade bearnaise lixom hela tiden ! ;)

Idag har det ju btw vart skola , som vanligt. ;b , Började med lite matte , rast , NF , geografi (jag och hanna blev klara med vårt Madagaskar - projekt , mahha !) , lunch = äcklig pasta sallad.. -.-' , rast = var inne och körde "Maffian" , :) , sen hade vi typ bara veckobrev och sånt skit , ;d

Efter skolan åkte jag ut till stallet , och till min älskade Max , <3
Började med att ta hand om honom , och sen skulle vi rida ! :'d , Hoppade Max , och det gick verkligen hur bra som helst ! :'D , <3 , Åh , bääbisen var så duktig ! :') , <3 Det var super kul ! (a'
Tycker inte så mycket om hoppning i vanliga fall , men när det är med Max , så är det hur underbart som helst , <3 Han är den enda jag känner mig riktigt trygg på när det gäller hoppning ! :') , <3
Älskar min bäbis , mest ! <3333



Och efter ridningen , va det skötarmöte ! ^^

Men nu ska jag fokusera lite mer på tv:n , hehe ! ;)
Ha det bra ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback