Första maj !

2010-05-01 | 15:14:04
Glad första maj på er ! :) ,
Vet egentligen inte vad vi firar , haha , äre kanske våren eller nått ? x) , Men i vilket fall som helst , så är det en månad närmare sommaren ! :D

Denna första maj händer inget speciellt , har vart hemma hela dagen o städat rummet , haha ! , Tar evigheter för mig o städa mitt rum , dels för att det är ganska stort , och för att jag har mycke saker ... men dels för att man hittar ju massa roliga , gammla saker o kolla i , som gammla lådor o skrivböcker o sånt , haha ! ;)
Så jaa , tog ungefär 2½ timme eller så , innan jag blev klar! , ;d

Men sen ikväll ska vi käka middag hemma hos Granström's ! :)
Trevligt trevligt !

Och bara för att det äntligen börjar bli vår , så bjuder jag på en gullig liten kossa ! 8)



Ha en trevliga första maj !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback