(white)chocolate chip cookies!

2010-03-03 | 19:13:01
hejsan alla glada ! :) , vilket toppen väder idag va ! :'d ,
fett skönt med soliga vinter dagar , när dt nt är ett moln på himmlen ! ;))
tummen upp för dä ! (Y)

fast ändå , vill helst att den här snön ska smälta nu , vill ha vååår ! :DD , <3

skolan idag har väl vart ganska normal , näst sista tyska-lektionen idag , sen byter vi till spanska ! :) ,
fett naajs! ^^
och idrotten va också ganska kul idag ! :'d , jag och nattis hamna i samma grupp för en gångs skull ! :'DD ,
Överlyckliga eller vad ? :')) , haha nerrå , men sen va det ju vi o aymen också , mahha ! x) ,
men iaf , vi klättrade i rep , hehe , ägde ut på det jao ! (h' ,

efter skolan så fick jag lite bagar-ryck igen , och satte igång med att baka (white)chocolate chip cookies ! (a' , <3
som chocolate chip cookies , fast med vit choklad istället för mörk ! :D
fet mä goda dom blev ju ! (h' , <3




satt o tråkade lite på internet , och hittade den här bloggen; http://nevnarien.se/
fett duktig på att fota , och äger sönder i photoshop ju ! :'o , :D <3
så nu blev jag lite photoshop sugen , mahha ! :] ,
så tänkte sätta igång och fixa bilder , får väl se hur det går , man aah .. xd , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback