verkligen as-garv !

2010-03-18 | 19:58:46


Har kommit på en liten ny sak som jag tänkte köra mä här på bloggen , nämnligen; "Dagens as-garv!"
Lite inspirerad av Foki , som har "Dagens sötis!" , på sin blogg , :)
Vill göra nått liknande , men inte ha helt likadant som henne , så då tänkte jag försöka mä det här ! ;)

"Dagens as-garv!" går ut på att jag lägger upp en youtube-klipp/bild/text eller vad som helst , som jag tycker är extra roligt , som är värt ett riktigt as-garv ! (y'
Ska försöka göra det här varje dag , får väl se hur det går , men aah.. x)

Så ja , dagsen as-garv får gå till den här sköningen ! :d , <3
Haha , man kan ju bara inte låta bli att skratta när man hör honom ! x'D , <3
Så jäkla rolig ! x) , <3
Så härligt skratt den lille har asså ! x'd, <3



Så jag tycker verkligen han är värd "Dagens as-garv!" , ;)
natalie ,

den är ganska gammalm men alltid liak rolig iaf ! x'b , <3

2010-03-18 @ 21:24:55
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback