värsta bästa dagen i stallet ! :DD , <3

2010-03-06 | 16:36:48
shoo mä er ! :) ,
har typ nyss duschat o så , efter en toppen dag i stallet ! :DD , <3
började mä att vi gjorde alla skötar sysslor hos max , :d ,

men sen va dt ju som sagt så underbart fint väder idag , så vi stack ut i hagen o fotade ! :'DD , <3
super kul , som vanligt , :) , <3
fick ganska många bra bilder , sammanlagt fotade jag exakt 591 bilder ! :'o
med hjälp av alicia såklart ! ;d , <3
så det blir nog en liten bild bomd här sen ! ;) , <3

efter ett tag , styrde vi stegen mot "snow iverest" ! ;o , :D
fett kul , ! haha , fotade massor då också , bilder från dä kommer mä ! (y'

sen kom mamma , o jag , laia o alicia åkte hem ...

men det va värsta roligt ! :'dd , <3

och som sagt , förbered er på bild bomb sen ! :))
Therese

haha det var lite läskigt när Tekila börja galoppera i hagen hon hade typ ''damp'' haha det var kul i snöhögen!

2010-03-06 @ 16:56:58
URL: http://tisstasstuss.blogspot.com/
alicia <3

världens bbästa dag i stallet asso ;*

taack , för ja fick låna din kamera , JAG ÄLSKAR DEN :* <3 hihi

skicka biilder om du vill :) <33 både på snow everest och i hagen (y

du ä bäst på att fota esse (y , <3

jag älskar dig ! <3

2010-03-06 @ 19:16:50
Anonym

lägg in mer bilder på bdb än bloggen, dt är roligare o kommentera alla bilderna där o så ! ;) , <3

x'd

2010-03-06 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback