tidig morron i stallet ,

2010-03-20 | 07:21:43
sheeenare alla morron pigga ! 8)
hade tänkt sova kanske nån timme till , men kunde inte somna om , så ja , då satte jag mig här ! ^^'

stallet idag som sagt , alltid lika roligt , :)

och igår kväll kom våra snälla grannar över med en taco-pizza (dom jobbar på pizzerian här brevid ! :d) , o sa att det hade blivit en felbeställning! , så då fick vi en gratis pizza på det hela också ! :o , :D
Så jag har iaf mat att ta med mig till stallet , haha ! ;)

tar nog med kameran , idag igen , haha .. :) , <3
kan aldrig få nog av det här fina vädret ! (a' ,
fint vinter väder + fin vinter hage + super sötaste hästarna = toppen bra bilder ! (y' , :'d

så självklart åker lilla Canon med ! ;)

så ni får räkna med massor mä bilder sen när jag kommer hem , mahha ! ^^ , ;))

men nu ska jag nog käka lite frukost , o sen bär det av ! :d
ni får ha det så bra så länge , :)
så hörs vi sen ! :))
nattis , !

nja.. hagen såg väl ut som den gjorde! x'b

floooden!!! =D

2010-03-20 @ 15:43:22
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback