stallet ! (y'

2010-03-26 | 19:38:04

Har typ nyss kommit hem från stallet , :b
Hoppade Hill , gick åt hellskotta , men aah..

Haha , så jäkla pigg hon va ! x))
På tå hela tiden , visste inte var hon skulle göra av med sin energi ! xd
Men sen kom hon på ; "jaa , jag skenar över hindrena , woho!!"
Haha , nerrå ! x'D
Men det gick väldigt fort kan man säga ! x))
Och jag höll på o flygga av flera gånger !
Haha , hängandes på halsen i full gallopp ! xD

Men ja , inte så lyckat då , haha .. (y' , x)

Orkar inte skriva mer om dagen , :d
Eller jo , vi va ju på musikal idag också som sagt , fett ruulig ! x'd , <3

Men aah , ni får klara er utan bild idag , är på pappas data , så aah , ;)
Ska snart sätta mig o kolla på Let's Dance finalen ,
HEJA CLAUDIA ! :'DD , <3

naaattisssss ,

musikalen ägde sönder ! (yyy' haha

men claudia vann inte ! <3 , ):

2010-03-28 @ 14:57:29
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback