min hund är bäst ! , <3

2010-03-11 | 19:41:07
sheeenare allihoppa ! :))
har nyss käkat , efter en super jobbig , men ändå kul fotbolls träning ! :'d , <3
Norrman Cup i Norrköping i helgen då , fett kul dä kommer bli ! :DD

dagen har väl annars vart rätt OKQ8 , 4:orna va ju i Stockholm idag , så det va rätt lugnt i skolan , :b
började med musik på morronen , med våran "uuuuundeeeerbaaaraaaaa" musik lärare... !!
super kul ! , typ , eller inte .. -.-'

men aah , sen hade vi typ bara lite tråk ämnen , engelska , matte o sånt .
sen slöjd , haha , christian gjorde bort sig lite ! x'DD
sen satt vi väl mest o snacka o lite sånt , ;)

efter skolan va det som sagt träning , :)

och nu sitter jag här ! (y'

och igår så fotade jag lite studio bilder , :)
blev inte så många bra , orkar inte ladda upp dom , ^^'
dom kanske kommer nån annan gång ! (a'

försökte fota bästaste Benson också , men det gick väl sådär , fick typ bara en bra bild ! :'d
och sen har jag lärt mig lite nya redigerings "tips" i Photoshop ! :'DD , haha !
som t.ex att göra om en bild så att den ser tecknad ut , :d

laddar upp ett exempel , ^^

lite smått redigerat original; redigerad till tecknad i svartvitt;


tycker det ser riktigt grymt ut , hehe .. ^^' ,  (a'
och min hund är ju bäst , är så duktig när man ska fota honom , :* , <3
han är duktig över huvudtaget , men just nu är jag lite extra stolt över honom sådär , :') , <3

han är bara så bäst , så go och gullig , <3
älskar benson mest , :') , <3

men ah , nu ska jag ner o packa upp tränings väskan , men alla häärliga , sveeettigga kläder ! , muumsigt ! (y'
haha , ! x)

och sen tänkte jag faktisk kolla om jag hittar nån stans att ladda ner skype , :'d
väldigt längt inlägg idag känner jag , men ni får stå ut ! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback