hårdträning i skogsborg !

2010-03-30 | 19:55:38
sha sha alla !
Har nyss kommit hem från konditions - och styrketräning med laget ! :d
Fett jobbigt , men ändå kul ! :)
Och jag o alice blev lite skitnödiga .. (a'
HAHA ! x'D , <3

Skolan idag har väl annars vart rätt okej , tisdagar är alltid soft ! :d
Jag och Maja ägde ut alla killar i fotboll på rasten ! 8)

Och imorn blir det också fett mä soft ! :D
För först är det språkval på Tallås ! :)) , <3
Ska börja med spanska imorn , fett kul ! ;)
Och sen tror jag vi har typ nån vanlig lektion , typ matte eller engelska.
Och en idrott = innebandy ! :) , <3
Och efter lunch slutar alla 6:or ! :DD
Så jäkla chill ! (a'

Och så fyller ju pappa år imorn också , så det blir att fira honom när jag kommer hem ! :d
På kvällen sen då , så är det typ "inköps kväll" , eller va det heter , på Team Sportia för alla DFK;are , kul kul ! (y'

Nu ska jag ta nått o äta , o sen blir det tv! :b
Och glöm inte att svara på frågan i inlägget här under ! :DD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback