Gomorron ! , :)

2010-03-30 | 07:45:16
Hej alla där ute ! 8)
Värsta fina morronen ju , solen skiner som jag vet inte vad ! (a'
Blir nog en fin dag ska ni se ! (y'

Har invigt denna soliga morron med en liten promenad med bästaste vovven ! :) , <3
Alltid lika mysigt ! (y' , <3
hehe,

min hund är sötast ! <3


Ska snart få skjuts till skolan ! :d
Och efter skolan bär det av ner på stan , ^^
Och efter stan blir det o käka nånting , o sen ner till Skogsborg o träna ! , :)
Ska väl ute o jogga lite , och sen blir det styrka... härlig härligt , höhö ! ;b , (y'

Och så har jag tänkt på dä , att jag kanske ska ta o ta bort iPoden som jag har på bloggen ? :s
Det kanske är irriterande när det går igång musik hela tiden , eller ?
Jag vet inte hur jag ska göra , så vad tycker ni ? :D

Men aah , ni får väl ha en fortsatt trevlig tisdag , så kanske jag hinner blogga lite ikväll också ! :)

shaaaou ! :D

Anonym

Ja ta bort den hehe=)

2010-03-30 @ 19:25:45
naaattisssss ,

jag röstade på ta bort, eller så kan du ju alltid göra så att man får sätta på den om man vill, så att den är pausad lixom! :)

2010-03-30 @ 22:03:09
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback