freedaag !

2010-03-12 | 19:51:05
hejsan allesammans , kort inlägg den här gången , pallar inte skriva så mke ! :'d

denna fredagen blev en chill dag , fick glass av Thanh i skolan , för hon fylde 13 ! :)
Grattis till henne ! :))
och sen slutade vi 12:15 , fett chill där va ! ;)
efter plugget drog jag och ebba ut till stallet , världens läskigaste hände ju ! :'o , haha !

sen hade vi teori på lektionen , fick lära oss att longera , typ bara jag o nåra till i gruppen som inte hade gjort det förut , så asså första gången för mig ! (y'
det va ganska kul , :)
faktiskt lättare än jag trodde ! :'d
fast lite svårt att hålla kolla på alla linor o remmar o allt va det va , haha ! xd

och nu ska jag nog sätta mig framför tv:n o softa ! ^^

och imorn blir det Norman Cup , HEJA DFK ! :DD , <3
maaja ! :) <3

ja precis , HEJJA DFK VÄRMBOL ! :DD <3

2010-03-12 @ 20:13:05
URL: http://maajapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback