Dag med Fanny ! :d , <3

2010-03-28 | 19:32:44
Hejsan alla gladaa ! :)
Dags att ställa om till sommartid i dag då ! ;)
Känns ännu närmare till sommar nu tycker jag , haha ! ;) , xD <3
Nerrå , ;)

Men dagen har tillbringats med Fanny ! :d , <3

söte fanny , ;) , <3


Vi va ute på promenad med Benson , haha , alltid lika glad o galen ! ;)
Sen ägde vi sönder på Mario Kart , mahha ! ^^

Efter vi hade ätit o lite sånt , åkte vi ner till Backa för o kolla när 96:orna körde match mot Åkers , :d
Linnea & Belli va mä o spela också , så vi hejade såklart massor på dom ! :DD
Såg bara klart första halvlek , sen va vi tvungna att dra ner till träningen i Järven , :)
Men tillslut vann Åkers med 5-3.

Träningen va ju rolig , som alltid ! :d
Körde teknik , gick väl sådär , men som sagt , kul va dt ! ;) , <3

Och nu har jag nyss käkat massor med våfflor , haha ! (h'
Super gott ! (y'

Men ni får ha det så bra ! ;)
see yah ! (y'

(tror att jag skiter i "Dagens as-garv!" , xd , Orkar inte leta fram nått nytt roligt varje dag , haha , så ja , hehe .. ^^')

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback