chill dag ,

2010-03-14 | 20:30:36

hej alla , :)
har bara vart hemma idag o softat , har inte orkat göra nått annat , ;b
mest suttit o tråkat vid datan , ^^

fast på eftermiddan åkte jag o pappa ner till Backavallen , o kollade på när DFK's A-lag körde träningsmatch mot Eneby , :)
Försökte fota lite , men när vi väl kom dit så låg nästan hela plan i skugga.. -.-'
haha , lyckat ! x) , (y'
men aah , vet inte riktig vad det blev sen , men den tiden vi va där , så gjorde Eneby 2-1 ,

resten av kvällen har spenderats framför tv:n med film ! :)
Först "Pirates of Caribbean" , som jag har sett miljoner gånger förut , men tycker fortfarande den är lika bra , haha ! :'d , <3

sen kollade vi på "Up" , den va faktisk jättebra , hehe ! :') , <3
fett rolig ! x) ,
den borde ni faktiskt ta o se ! (y'



men nu så här så känner jag mig faktisk inte riktigt frisk.. :|
typ ont i huvudet , ont i halsen o snuvig..
inte kul , inte kul ...
venne om jag pallar gå till skolan om det fortfarande är så här imorn , men vi får se , ;b

nu ska jag lägga mig i soffan framför tv:n igen , o kolla på "Parlamentet" , mahha ! ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback