1 mars = snöstorm , WOHO !! (y'

2010-03-01 | 19:43:41
sheeenare alla där ute i snöovädret ! :'d
haha , hur har ni det ? x) , hoppas inte att ni snöat fast som en liten snögubbe bara , ;)
fattar inte att det kan vara så här mycke snö ? :o ,
Och nu är det ju dessutom mars , tycker faktiskt nt att det ska va världens snöstorm när det är första vår månaden ?! :'o

Men ja , får väl bara gilla läget antar jag ...

Slut på sportlovet nu då , bara att ge sig i väg till plugget , bajs på dä.. -.-'
Hade gärna haft lov typ en månad till , haha , eller två.. (a' , <3
Men iaf , hände inte så mycke intressant i skolan idag , matte , idrott , engelska , geografi o jaah ... typ dä.. x)

Efter skolan fick man kämpa sig hem i det underbara vädret ! :) , (hrm , underbara ve det ja ...)
Fick sätta mig o göra lite läxor , engelska , matte o tyska , sen åkte jag ut till stallet , till älskade ! :* , <3

Han gick inte en enda lektion , så jag o Laia hade honom helt för oss själva hela dan ! (a' , <3

HAHAHA , hände en lite , ja , va ska man säga...? en lite olycka .. hrm , haha ! x'DD ,
Men som tur va kom Mellis o räddade mig i sista stund , ahahahaha ! x'))  , <3
Sen kom hon på en jättevacker låt om mig och Laia , hehe .. xd <3

Fett kul ! x) , <3

Och bara för att Max är så finast , och för att han är så underbart bäst ,
blir det en bild på söteeh , :') , <3


Och nu är ju vinter OS slut för den här gången ... lite sorgligt faktisk .. :| , <3
haha , nerrå , men OS är ju alltid kul ! :'d ,
bara dt att nu finns dt inget kul att kolla å tv längre .. -.-'
haha , joorå , men ändå ! (y'
Sverige fick ju hela 11 medaljer , asså shiit , fett bäst vi är ju , mahha ! ;)) , <3

men ja , nu får det räcka med bloggandet för idag tror jag nog , :)
see yah ! (y'
nattis the best ! (y'

usch , os suuugeeer ! :'s

tur att det är slut , :D

jo ? familjen annorlundaaa ! x'b , <3

2010-03-01 @ 21:04:10
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Alice F

du är bbäst på att fotografera! <3 :D

2010-03-07 @ 13:53:04
URL: http://forssalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback