STOCKHOLM

2010-06-18 | 13:17:47
Var så himmla trött igår när vi kom hem , så jag orkade inte sätta på datorn o blogga , haha .. x)
Så jag får väl skriva om gårdagen nu istället ! :)

Vi traffades på tågstationen , jag & mamma , Alice & Annelie , Alice & Annika ! :d Köpte lite o käka på Pressbyrån , innan vi gick ombord på tåget ! ;d
Resan tog väl kanske 1 timme eller så , och när vi kom fram , så gick vi runt lite grann i Gammlastan ! :) , Vi gick till nån italiensk resturang och käka lunch. Super god mat ! :d
Fortsatte ett tag i Gammlastan , och sen gick vi till Kungsträdgården och käkade glass ! 8) , Gick till Gallerian sen för att shoppa lite , men det blev inte så mycket köpt. Ett bar blå haremsbyxor och ett par jeans shorts för min del. :b Var tvungna att gå tillbaka till Kungsträdgården sen , för vi skulle kolla på massa uppträdande där. :d När vi kom dit , så visade dom VM matchen mellan Nigeria-Grekland på storbilds-tv , så vi ställde oss o kollade på det ett tag. ^^ , Sen blev klockan blev 17:00 , (då uppträdandet skulle börja) , så va det knappt nåra där. Vi tänkte att det va ju lite konstigt , men så kollade vi upp det , och då visade det sig att det började 19:00 , haha ! x'D Så vi hade suttit där o väntat i miljoner år , heh ! x) Så då hann vi inte kolla , för vårat tåg gick 19:30 , så... :|

Men ni kan aldrig gissa vem som satt där vid en resturang och åt ?! , KEVIN BORG !!!! :'D , <3 , åh , han är så sööt ! (a) , Fan bara att jag inte fick nån bild på honom.. :| , <3
Vi såg typ massa andra kändisar också. :) , Eller inte massa , men nåra ! ;d Som nån som hade vart med i Robinson , Thomas Johansson (nån gammal tennisspelare) , Tim's mamma i "Mammas pojkar" , och Kevin Borg såklart ! :'d , <3

Man aah , vi gick runt lite mer i olika affärer och sånt , och sen käkade vi middag i Kungshallen. Älskar det stället asså ! :d , <3
Sen var vi tvungna att ta tåget hem igen.
Men dagen har vart jätterolig ! :D , Och vi fick ju superbra väder också ! :)
Så tack för en toppen dag alla som va mä ! ^^

Lite bilder från dagen;



Graniz ! :d

Alice , :)

Alice x2 , ^^

Mamma , :d

Mamma & Annika , :)





Mer bilder kommer upp på min foto-bilddagbok sen , :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback