SOMMARLOV!!

2010-06-11 | 10:42:58
Så jäkla gött , äntligen sommarlov ! :'DD , <3 Känner på mig att den här sommaren kommer bli riktigt toppen ! :') , <3
Fast vädret på den första sommarlovsdagen är ju inte det bästa , hehe! ;d , Har spöregnat hela förmiddan , så man får väl hoppas att det klarnar upp till kvällen! ;) , För då blir det stallet ! :)

Sista dagen ever på Nävertorp va ändå ganska rolig ! ;) , Först så hade vi frågasport om alla 6:or. Självklart fick man alla rätt ! (y) , ;)
Sen kollade vi på 6:ornas film + filmen från Siggetorp ! , Efter det , delade dom ut pris till dom som vunnit Nutidsfrågorna! , Haha , och det blev jag , Nattis & Christian ! 8'D , Vi vann 50 kr på Specce.. ! 8)
Sen fick alla 6:or rosor och vi tog kort och massa. Och så kramades vi o sånt såklart , kommer sakna alla massor ! , <3 Och tänk , jag och Tilda har gått i samma klass sen dagis , och nu ska vi skilljas åt... :| , Kommer sakna dig ! <3 , Men vi får se till att träffas ändå! ^^

Och så fyller världens bästa Maja 12 idag !!!! :'D , <3
GRATTIS SÖTE! , <3


Aah , sommarlov vare... :')
Och vi älskar'T !!! , <3
Ha en riktig toppen sommar , för det kommer jag att ha ! :'D
tilda

ja fatta sen fem års! :o <3 vi måste hälsa på varandras klasser nån dag! :') kommer sakna dig :/ <3

2010-06-11 @ 15:50:17
maaja ! :)

sköönt med sommarlooov ! 8'DD

taack söööte ! ;) <33

2010-06-11 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback