Solig dag i stallet !

2010-06-03 | 19:48:03
Sheena sheena !
Har nyss duschat , efter att ha vart i stallet! :) , Åkte nästan direkt efter skolan , och kom hem typ nyss ! ;) , Pussade på Maxen lite , innan jag mockade o så. Sen hjälpte jag till att leda Natalie , när hon red Max! ;d , Dom red på stora ute banan. ^^ , Och det va ju så varmt , så snacka om att man blev svettig när man fick springa runt , o runt , o runt ... o runt , o runt... haha !
Sen hjälpte jag till på HK;n , ;)

bild på sötaste från i vintras ! ;d , <3
kommer för hoppningsvis nya bilder på hästarna
på lördag ! :D


Annars har väl skoldagen vart ok , gjorde inte så mycket speciellt. Men på rasten , så lurade Tilda & Nattis mig att jag hade två bärfisar som parade sig i mitt hår!! , Det va inte kul !! xd , -.-'

Men aah , ska väl ta nått att äta eller så , ;d
Ha det så bra !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback