Sista torsdagen på Nävertorp!

2010-06-10 | 15:24:09
Fick sluta tidigare idag. Vi fick gå när vi va klara o så på slöjden! ;d
Och förutom slöjd , har knappt gjort nånting i skolan idag. Första lektionen chillade vi bara runt lite. Andra kollade vi på film; Svampbob Fyrkant! :D , Haha , den va fett bra ju , vi satt o garva som jag vet inte vad ! xD , <3
Sen var det mat , och våran sista lunch någonsin på Nävertorp bestod av hamburgare. Rasten tillbringades tillsammans med musikläraren , vi skulle öva på våran uuuunderbara klasslåt till ikväll , då det är skolavslutning.

Juste , skolavslutning va det ja....
Det som är annorlunda det här året gemfört med dom alla andra åren vi haft skolavslutning , så kommer vi vara ute för en gångs skull , fast vi ska ha avslutningen på kvällen! -.-' , Och imorn måste vi gå till skolan igen!!
Asså fatta , är det skolavslutning , så är det ju lixom sommarlov efter det , så då ska man väl inte behöva gå till skolan dagen efter? Men det är tydligen så att man måste ha ett viss antal skoldagar , så aah , på fredag går vi 1 och ½ timme i skolan...

Men aah , vem vet , det kanske blir en bra avslutning iaf...
Tar nog med mig kameran hade jag tänkt , så ni kanske får lite avslutnings bilder senare! 8)

Känns ändå lite sorgligt , har ju gått på Nävertorp i hela 6 år, så aah... Kommer ju splittras från tjejorna också.. :| , <3 , Men vi kommer nog hålla kontakten ändå , hoppas jag ? ^^
Fast det ska ändå bli liiite skönt att slippa den här skolan , för som man brukar säga; Det va bättre förr!
Kul kul att komma till Nyhem sen i höst också ! :D

Sista torsdagen någonsin på Nävertorp...


Men jao , ska snart käka , och så bloggar jag nog mer sen ikväll ! 8)
HA DET BRA !
NATTIS

klart vi ska hålla kontakten! ♥

2010-06-10 @ 15:30:31
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback