Onsdag , 23 juni

2010-06-23 | 15:09:40
Jag vet , jag vet , rubrikerna är inte dom bästa för tillfället , men har lite idé torka vad gäller sånt jut nu, så ni får stå ut. 8)

Idag är det riktigt varmt o skönt ute , härligt ! , Är jättebad-sugen , men tror nt jag hinner åka ner o bada idag... :|
För snart kommer farfar & Anita , som ska sova här tills imorn , + att det är träning också ! :d
98:orna + nåra 97:or har match mot serieledarna ikväll också , borta i Eskilstuna , och om dom vinner , så ligger vi 1:a i Div. 5 serien ! :D
Och för oss andra som inte är med , så är det som sagt träning ! ;)

Och förut på förmiddan fram till lunch , så har jag vart med grannen Berfin ! :) , Det va väl kul ! ;d , ^^
Men när vi skulle käka , så gick hon hem. :b
Och mamma har köpt en HTC-touch mobil! :o , :D , Haha , fett avundsjuk , vill också ha en ! (a' , Så den har jag suttit o lekt med , höhö ! 8)

Det får blir ett sånt där tråkigt inlägg utan bild , men aah.. ni överlever nog ! ;d
Kanske bloggar nått mer ikväll , men vi får se ! ;)
PEACE !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback