Oliver = BLÄH!

2010-06-29 | 21:33:32
Har kommit på att oliver är det absolut värsta som finns ! :'o
Asså fy fa-an , smaken , stanken ...! Usch och bläh säger jag bara!
Hur vidrigt som helst , mår illa bara jag tänker på lukten ! :'s , Dom svarta är helt klart värst ! :'o
Man får världens spy-känslor av dom , iaf jag ...
Nästan lika äckligt som pytt i panna ...

Så nej , inga oliver för mig tack !!
freijaaaah ♥

Ja, eeeuuuw !!

Oliver är det äkligaste som finns ! ;ss

Jag fattar inte hur folk kan sitta och moffa dom ! ;s

2010-06-30 @ 09:07:23
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
Mamma Mu ;-)

Mmmm...oliver är sååå gott, särskillt de svarta och oj vad man kan moffa ;-D <3<3<3

2010-06-30 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback