no rubrik ,

2010-06-15 | 21:31:39
Just nu är det halvtid i VM matchen mellan Brasilien-Nord Korea , och det står 0-0. Ska snart gå ner o kolla på andra halvlek , men passar på att skriva lite om eftermiddan först! :d

Var ju som sagt hemma hos Maja , på typ "födelsedags fika" , tillsammans med Kajsa , Agnes & Wilmah. :)
Det va roligt ! :D , Först öppnade hon presenter , höhö ! 8) , Sen satte vi oss på altanen och moffade glass o fika o allt va det va ! ;)) , HAHA , jag tog nog slut på hela sprut-grädden... (a' , Sen hoppade dom studsmatta , och jag tog kort. :) Har ont i mina ljumskar , så kunde inte va mä o hoppa.. :b
Sen hörde vi lite fotboll med Maja's big mama-basket boll ! , Haha , det va kul ! 8'D , <3 Va tvungen att dra tidigare än dom andra , skulle till stallet och rida igen.

Så när man kom dit , så var man lite med Alicia , Freija , Moa , Philippa & Nattis. :) , HAHA , vi hade ju lite kul ! xd , <3
Sen var det dags att rida då. Vi red ut i skogen , och jag red Trond ! :) , Första gången på typ miljontals år ?! :o , ^^
Men det va kul , och det gick väl ganska bra ! :) , Hade världens galopp i slutet , hehe ! (a' , Bara det att jag kände mig så stor på honom ! :s , Stackars lille ponny... <3

Men nu låter det som om andra halvlek har börjat , så jag får väl skynda mig ner.
HEJA BRASILIEN ! :D
moaaaaaaaaaaa <3

I love u <33333333333333

2010-06-15 @ 21:50:34
URL: http://moasjostrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback