Match på Rosvalla

2010-06-20 | 18:28:44
Sheena sheena alla coolingar ! 8D
Som sagt , så har jag kört match med 96/95 idag. :) , Vi mötte IFK Nyköping , serieledarna! Gick väl sådär , loosa med 7-0 ! x3 , Men det va väl kul o spela ändå , och jag tyckte vi kämpade på bra iaf ! ^^
Och dom hade faktiskt bara 95:or , ;d Hehe... Och planen va ju typ sämst ! xD , Låg massa fågel-skit över hela plan , i stora korvar , haha! Och på mittlinjen , var det ett stort jäkla hål , som om nån flygande elefant typ krasch-landat eller nått ! ;d
Haha , nerå , men nästan ! 8)

Nu luktar det som om maten är färdig , blir hemmagjorda hamburgare för er som vill veta ! ;) , så jag ska väl gå ner och hjälpa till o duka!
Så aah , vi ses ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback