Lördag , 19 juni

2010-06-19 | 21:32:47
Låt uppdatering vad gäller bloggandet idag , men har lixom inte hänt så mycket som vart värt o skriva om. ;d
Men kan ju inte va helt osocial vad gäller bloggen , så jag får väl berätta lite om dagen då ! ^^

Denna lördag har spenderats i stallet ! :) , Skulle egentligen köra match mot Hällbybrun idag , men den blev inställd och flyttad till nästa måndag. Så då passade jag på att åka ut till Trolldal ! ^^
Jag & Linnéa va med Max massor , och stog o ryktade i evigheter ! ;* <3 , Och så gjorde vi såklart massa andra skötarsysslor och så! ^^
När hästarna hade gått ut i hagen , så gick vi ut och fotade dom lite ! :d , Haha , det gick sämst! xD , Fick typ inga bra bilder , vet inte varför , men det kändes helt fel idag .. :s , xd
Men aah , försökte rädda nåra av bilderna iaf. :b
Så här får ni 4 av dom;

finaste Maxii, <3






Och sen jag kom hem , har jag typ inte gkort nånting... Håller på att kolla på VM matchen mellan Kamerun-Danmark , och just nu står det 1-1 ! ;d

Men ni får ha en bra lördags kväll alla ! :)
PEACE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback