FOTO TÄVLING!

2010-06-22 | 21:41:51
Husman Hagberg har annordnat en foto tävling , där temat för bilderna är sommar ! :)
Som första pris kan man vinna en Nikon D3000 , ;d Tävlingen avslutas den 20/8-10 , och den bild som fått flest röster då , har vunnit!

Så jag är ju såklart med o tävlar med några bilder ! :D , Skulle va jättekul om ni kanske ville rösta på just eran favorit? (a' , :D

För att komma till mitt "Galleri" , där jag har alla mina bilder ni kan rösta på , klicka här!
Här får ni se bilderna jag tävlar med , och så får ni också direkt länken till bilden ! :)

Bild 1

Bild 2

Bild 3

Bild 4

Bild 5

Bild 6

Bild 7

Länken till den här krånglar , men den har jag med också ! ^^'


Så aah , RÖSTA RÖSTA ! :D , <3
tilda

klart jag ska rösta :D

2010-06-24 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback