Första tisdagen på sommarlovet...

2010-06-15 | 14:27:18
Känns verkligen inte som att det är sommarlov ! :o , Vet inte varför , men det gör bara nt det... ;b , Men det kanske kommer snart , när man vart borta från skolan nån vecka eller två , hehe...

Men idag har jag än så länge inte gjort nått speciellt. Var nere på stan en liten sväng förut med mamma & brorsan. Emrick skulle köpa VM-bollen (haaaallelujaaaaah! (a' <3) , så då passade jag på att köpa "Bree Tanners andra liv" , en novell som bygger på Twilight-böckerna av Stephenie Meyer ! :d , <3 , Har inte börjat läsa den än , men den verkar super bra ! :)
Sen så var vi och köpte present till Maja. För om typ en halvtimme , så åker jag hem till Maja , där hon ska ha en liten "fest" , eftersom hon nyss fyllt 12 ! ^^
Så det blir nog kul ! :) , Måsta bara dra lite tidigare än alla andra , ska till stallet och rida igen ! :d , Har för mig att Jenny sa att vi skulle rida ut , så hoppas jag får Max , haha ! (a' , <3

Men nu måste jag byta om , och sen ska jag kolla lite på andra halvlek av Nya Zeeland-Slovakien i fotbolls VM , om jag hinner ! ;d

Bloggar sen när jag kommer hem från stallet ! :)
SES ! :D
FREIJAAAAA ! <33

kolla min blogg, du är med , <33

2010-06-15 @ 20:42:48
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback