Första riktiga doppet!

2010-06-22 | 18:50:17
Nämen hejsan!
Idag har jag , tro det eller ej , tagit det första rikiga doppet för i år ! :D , Lite efter , jag vet , men bättre sent än aldrig ! :) , (y'
För Tilda sms:a , o fråga om vi inte kunde va , vi två , och kanske nåra fler , och sen dra ner o bada eller nått ! ;) Eftersom att det va så fint väder ! :D
Så aah , Tilda kom hem till mig , och då började vi ringa runt. Men alla skulle typ till sin mormor ! -.-' HAHA!
Men vi ringde och väckte Hanna , (haha , sorry ! ^^') , och då bestämde vi att vi tre skulle bada i Duve! :D ,
Så jag och Tilda slängde i oss lite pannkakor innan vi drog till Hannaliiiie ! 8'D , När vi kom dit , så bestämde vi att vi skulle fråga runt lite på Skalltorp om det va nån som skulle hänka ! 8'd
Så tillslut blev det jag , Tilda & Hanna då , men också Izo , Laia , Becca & Alicia ! :D

Det va fett kallt , haha ! :o , Fast efter man vart i ett tag , så blev det faktiskt ganska skönt ! ;'d , <3
Så aah , vi badade massor , och låg o schteekte och snackade , och jaa .. hade det trevligt helt enkelt.. ^^'

Sen blev alla så himla sugna på glass , så vi drog till Specce o köpte ! :) , Vi gick/cyklade hem till Becca sen o körde typ nått "Saning eller konsekvens" spel , haha ! ;)
Tilda och jag drog hem runt fem , så har typ nyss käkat.

Tilda & Izo är snygga ! ;* , <3


Och jaa , nu sitter jag här , och väntar på att bror ska bli klar i duschen , så jag kan hoppas in ! 8)
Så ni får ha det så bra så länge ! ;)
CIAO!
freijaaaaah! ♥

Vi borde träffas nån gång i sommar ! ^^

Kanske rida, du kan ju komma nån dag och fotta lite, sen rida & bada med mig o josse !? ;dd

Svara gärna på denna kommentar , vill veta vad du tkr ! :D , <3

2010-06-23 @ 15:06:24
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
tilda

haha esme jag gillar inte bilden :( bara izo är fin såklart!

värsta roliga dagen!! :D vi måste träffas mer i sommar <3:')

och hälsa din mamma att hon gör godaste pankakorna! :D haha

2010-06-24 @ 16:52:36
becko

Hahaha! Jag har aldrig tagit första doppet iår än ;) hahaha , så jag är mkt efter ! kram

2010-06-24 @ 21:01:43
URL: http://permestamrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback