Fanny & Linnea

2010-06-21 | 21:27:16
Hej!
Dagen har som sagt spenderats med Fanny & Linnea. :) , Åkte iväg till Fanny runt klockan två , och när jag kom dit , så spelade vi kort , haha! Körde "500" , fast upp till 1000 ! ;d , Och jaa , det va typ det ända vi gjorde .. 8) , Och jag vann , haha , med 10 poäng över Fanny ! ;d
Linnea gick hem och skulle äta , så då gjorde jag och Fanny lite , hehe *host* , smörstekta-köttbullar med nudlar! 8)
Mmmmm , så gott ! ;'3 , xd <3

Haha , men sen drog vi ner till Backavallen , visste att Linnea skulle va där nere o kolla på Alice's träning , så vi stog o kickade lite boll. Sen bytte vi om till träning ! :d , Kul som vanligt ! :* , <3

Fick cykla hem i 190 , matchen mellan Spaninen (Torreeees ! :'D , <3) , - Honduras började halv nio , så ! ;d
Just nu står det 1-0 till Spaninen , efter David Villas snygga mål ! :)

Och bara för att Torres är så jävla snygg , så får ni en bild på honom ! (a' , <3
Gaaaah , dreggel asså ! <33



Haha , men aah , ska väl ner o kolla på andra halvlek då ! :d
HA DET BRA!
ALICIA

SPANIEN ÄÄGER ALLA ! (y) =D

2010-06-21 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback