Dagen i Eskilstuna.

2010-06-13 | 20:07:24
Är nyss hemkommen från en heldag med laget i Eskilstuna ! ;d
Innan vi åkte , så va jag nere o kollade på när brorsan körde match. Hann inte kolla på hela , men dom vann tillslut med 6-4. :)
Sen åkte jag tillsammans med Maja till Eskilstuna , där båda våra lag skulle köra match! :D , En match mot Hällbybrun 98:or , och en mot deras 97:or. :)
När vi kom fram , så satte vi oss och åt lite. Tränarna sa att dom var tvungna att låna nåra 97:or till 98:a matchen , för Amanda va sjuk... :| , Så jag och Mickis fick hoppa in , men bara för lite extra stöd lixom. ;)
Så vi bytte om , och sen va vi tvungna att åka bil bort till en annan plan. Helt weird.. ;s , xd
Men aah , planen va ju inte den bästa. Såg ut som om den inte sett en gräsklippare på typ sjuttiarton år !
Jag och Mickis fick som sagt inte spela så mycket , dels för att spara oss lite till 97 matchen. Men vi spelade iaf as-bra , och ledde till seger med 10-0 ! :D (eller va det 11-0? , ;) xd)

Åkte tillbaka till omklädningsrummen , bytte om för nästa match , och åkte tillbaka till planen igen. Då vare ju dags att möta Hällbybruns 97:or. Vi ägde i stort sätt hela första delen av första halvlek. Vi körde verkligen as-bra! :D , Men sen gjorde dom 2-0 , och innan halvtid , klämde vi dit ett mål.
I andra halvlek blev vi lite trötta , och till sist förlorade vi med 4-2. Men det vi förtjänade att vinna , vi spelade såå mycket bättre än dom ! , <3 Men det är ju lite skönt att ha med sig iaf. Och domarn sög rent ut sagt! -.-'

Men aah , det har vart en kul dag ! :d , <3

Och imorn blir det ju Grönalund med alla skötare i stallet också ! :'D
Vi kommer ha det fett bäst , ! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback