BLDER - GRÖNA LUND

2010-06-15 | 13:30:56
Bilderna från Grönan ! :)
Haha , ni får ta o bjuda lite ! ;d Inte nåra kvalitéts bilder precis , alla är tagna med mobilen , så ni får räkna med lite suddiga pics. 8)

MÅNDAG , 14 JUNI , 2010! <3
Amanda & Alice , :)

Moa är snygg ! <3

Som sagt... ;) <3

Freija , <3

Hanna & Alice , :)

Alicia , som fyllde fjortis igår också ! :D
GRATTIS , <3


NAJF , <3

Mickis ! ;)

Super dålig bild , men det är iaf Freija , jag , Nattis & Amanda ! ;d <3

Utanför Insane; Maja , Linnéa , Nattis , Freija & Amanda. :*

Freija , <3

Ebba , <3

Haha , Freija i Insane ! ;d , <3

Ebba & Jag i skrattkammaren , xd Vi bjussar ! 8) , <3





Moa's tunga blev gul... 8)

Moa , <3

Freija , <3

Freija , <3

Dagens låt; "Vi har det bra , vi här bak i bussen , oh vill ej va me om nån krock" ! , 8)

Amanda , <3

HAHA , Alicia har sån skills ! x) , Hon skulle kasta bak påsen till oss , och så kasta hon den bara utan att se sig för , o så hamnade den på kroken ! :o , :D , HAHA! xd <3

Nattis , <3


Så , det va alla ! :) , Ganska många , haha , men ingen tvingar er att kolla på alla ! ^^'
Och glöm inte , vi bjussar stort ! ;))
ÄLSKAR ER ! , <3
freijaaa , <3

haha , jag bjuder ! :ddd

MAHAHHAHAHAHA , jag i insane ! ^^

puuuuussssh , <33333333333333333

2010-06-15 @ 20:06:51
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
alciia

jag bjuder enoooormt mycket , btw !

tack allrabästa esse ♥ :')

hihi , jag är GRYM på att kasta påsar så att den hamnar på en krok ! xb , heheh

tack tjejer ännu en gång ♥

2010-06-15 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback