Yesterday

2010-07-14 | 10:32:59
Blev inte så mycket till bloggning igår , så får ta o skriva om gårdagen nu istället.

Dagen började med att familjen drog sig neråt Duvholmssjön. :d Fett skönt i vattnet! , Det blåste ju ganska mycket också , så det va väldigt stora vågor , för o va i Duve ! ;d
Efter en stund , så kom farbror Peter med sin flickvän + två av deras kompisar. Dom var på väg från Stockholm till Göteborg , så då stannade dom o hälsade på oss när dom ändå hade vägarna förbi ! ;) , Vi käkade lite lunch o så , o sen badade vi ! , Haha , Martin är grym på kanon-dyk , och Peter äger sönder på bakåtvolt , haha ! 8)

Sen va dom tvunga att dra vidare , så då hade jag lite tid över att va med Felicia ! :d
Vi va ute o fotade ganska länge , gick ner till sjön o så. :) , Fett soft , men så himla varmt ! x'o , Fast det gillar vi ! (a)
Vi kan väl bjussa på nåra bilder från foto-rundan ! ;d



fishmoose's ! 8'D






Fixade lite med datorn när vi kom hem till henne igen , men sen va jag tvungen att dra till my house , för att käka lite , och efter det kolla på bio med Fanny ! :D
Haha , vi såg på Shrek 4 , Nu och Föralltid. As-rolig ju ! x) , Lite sorgligt bara att det är sista Shrek filmen .. :| , <3 , Beacuse Shrek is tha shiit ! :D

När man kom hem från bion sen då , så örjade det spöregna så in i helsike ! :o , :D Haha , så jag gick ut o tog några varv runt huset , skönt med regn nu när det varit så varmt här. :)
När det väl slutat regna , så kom solen fram , så då gick jag ut och fotade lite på tomten. :) , Gick väl si sådär , hade inte riktigt tålamod , så det blev bara lite halvdana bilder ! ;d
Men ja , här har ni några;

Dagens favorit.. 8)



Så ja , det va alltså min tisdag ! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback