Yesterday in Beckershof

2010-07-29 | 18:43:31
Om gårdagen nudå;
Jag och Alicia åkte till Beckershof runt ett tiden , för att va med Freija & Philippa ! :) , När vi kom dit , så visade dom mig runt lite , eftersom det var första gången jag var där , haha ! ^^'
Kollade på kaninerna o lite sånt ! ;d Och Philippa jagade grodor ! (y)
Vi tog ut kaninerna på "rondellen" för att fota lite ! :)

Lacoste , <3


Deras supergulliga harunge , Fluffie ! :'d <3


Efter det så red vi Sherry en stund ! :) , Det var hur mycket bromsar som helst , överallt ! x'o , Haha , men Philippa är ju så grym på att döda dom , så det va inga problem ! ;)
Haha , det gick piss för mig att rida ! x) , Dels för att jag suger på att rida , och dels för att jag sitter som en kratta ! -.-' , Och så kände jag mig jättelång på henne .. :/
Stackars Sherry Berry , som va tvungen att dras med mig.. :'| , Men hon va så duktig så ändå , fastän en mojje ryttare + massa irriterande bromsar , <3

Ja , ni ser ju själva hur det ser ut .. :/ , Men Sherry blev så sjukt fin på den här bilden , ;*
©Philippa Wallstedh



Men det gick lite bättre för Freija & Alicia ! :) , Freija rider ju henne nästan varje dag , så hon känner ju henne utan och innan ! ;*

Freija & Sherry , <3

Alicia & Sherry , <3


Sen blev det så himla varmt , så vi red tillbaka för att hoppa i o bada ! :D , Fett skönt i vattnet ! ;d Men man blev typ brun av det ? :o , Haha , och så hade jag och Philippa lite lerkrig , mahha ! 8) , <3
Wilmer tog lite bilder på oss när vi badade också , så dom kommer nog upp på Freija's blogg sen ! :D

Sen tog vi ut dom gulliga kaninbäbisarna för att fota dom lite ! :)
Hur söta som helst ju , vill ha allihopa , haha ! (a) , <3


Åh , den här är lätt gulligast ! :') Älskar dens fina små öron , haha ! (a)
Vill ha den här lille ! :* <3




Vi skulle precis äga ut Wilmer i fotboll , när jag och Alicia va tvunga att åka hem igen .. :/
Dagen gick alldeles för fort tytckte jag , men det va grymt kul ! ;d <3 , Det här måste vi göra om nån gång ! :)
Här får ni lite flera bilder från dagen;










Ja , det får väl räcka så ! ;) , Fler bilder finns som vanligt på min bilddagbok; ee-photo
Kram på er tjejor ! ;d <3
hanna hale

fina bilder! :)

2010-07-29 @ 21:48:35
URL: http://hannahale.blogg.se/
Philippa :)♥

DU var också duktig på att rida henne! :') (LL) , ♥

2010-07-29 @ 22:53:51
URL: http://rosalingon.blogg.se/
ALICIA

esse, du är grym på att rida sherry!, du är skitduktig!

ja, det här måste göras om verkligen, älskar er esse, freija och philippa! <3

2010-08-02 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback